26. november 2022
»Lepo smo jih prosili, naj pri brisanju izključijo vsaj tiste paciente, ki imajo datum v prihodnosti.«
Pavlinova je opozorila na prošnjo za izključitev pacientov z datumom v prihodnosti pri brisanju napotnic.
26. november 2022
»Predstavljajte si kroničnega bolnika, ki še vedno potrebuje obravnavo, da morda na enega izmed terminov ni prišel, se ni opravičil ali pa smo ga ustrezno prenaročili, in njemu se izbriše napotnica.«
Pavlinova je opisala primer kroničnega bolnika, ki mu je bila neupravičeno izbrisana napotnica.
26. november 2022
»Niti enega pacienta nismo odslovili na vratih, ko je prišel.«
Pavlinova je zagotovila, da niso odslovili nobenega pacienta, ki je prišel na obravnavo.
26. november 2022
»Klub temu pa prosimo za potrpežljivost, saj zaradi kompleksnosti sistema težave niso nepričakovane in jih želimo čim prej odpraviti.«
Pavlinova je pozvala k potrpežljivosti pri reševanju težav zaradi kompleksnosti sistema.
26. november 2022
»Ali nam lahko dajo izpis tistih, ki jih bodo brisali v prihodnje in so kandidati za izbris napotnice, čeprav je v čakalni vrsti še vedno njegov termin, teh imamo zdaj odprtih okoli 1000.«
Pavlinova je zaprosila NIJZ za seznam pacientov, ki so kandidati za izbris napotnice v prihodnje.